Čeští kupci nechtějí věnovat mnoho sportovních nákupů

Jak ukazují výzkumy provedené v České republice, Češi jsou především připraveni vynaložit peníze na sportovní vybavení, ale nejméně na obuv a oblečení.

Tyto údaje poskytly všechny prodejny, které prodávají sportovní zboží. Od počátku letošního roku činila průměrná částka, kterou Češi vynakládali na úrovni dvou tisíc korun.

Tyto ukazatele nejsou příliš běžné pro zemi, která se postaví jako amatér a strážce sportovních tradic. A ačkoli česká ekonomika je nyní na poměrně vysoké úrovni, což znamená, že lidé jsou trochu bohatší a mohou si dovolit něco koupit.

Ale Češi byli vždy proslulé tím, že mají konzervační látky v jejich rozhodování, a to je důvod, proč je velmi obtížné koupit něco málo více než nové technologie, než jsou zvyklí vídat.

Takže pokud se čeští občané chystají na dovolenou a aktivně tráví čas, je to jen s pomocí starých nebo nových, ale ne drahých věcí. Takové jsou Češi, a možná proto se jejich země neustále rozvíjí a bez ostrých skoků.