V České republice je McDonald’s populární

Každoročně jsou v České republice otevřeny nové gastronomické instituce a hlavním důvodem je zvýšení kupní síly obyvatelstva.

Kromě toho začali navštěvovat další zahraniční turisty, každý z nich kupoval různé zboží během prázdnin, stejně jako navštěvující kavárny, restaurace a prodejny rychlého občerstvení.

Stojí za zmínku, že popularita těchto restaurací neustále roste, o čemž svědčí skutečnost, že jejich zisky rostou.

Před 26 lety v České republice byla otevřena první restaurace americké společnosti McDonald’s a nyní jejich počet vzrostl na 96. To není překvapující, protože jejich návštěvnost neustále roste.

V loňském roce vzrostl zisk společnosti o 600 tisíc dolarů

Podle statistik v loňském roce činil zisk společnosti téměř 267 milionů dolarů, což je o 600 tisíc více než v roce 2016. Je také třeba poznamenat, že vzhledem k vysoké konkurenci téměř všechny restaurace působící v České republice přidělují finanční prostředky nejen na rekonstrukční práce, ale také na zavedení nových technologií včetně elektronického systému objednávek.

Z 96 restaurací McDonald’s bylo vylepšeno 84 institucí s přidělenými 500 miliony korun.

Za zmínku stojí také úspěšné podnikání polské společnosti AmRest, která se zabývá restauracími rychlého občerstvení, protože celkový zisk vzrostl o více než šest set milionů korun a činil 3,5 miliardy korun.

Odborníci konstatují, že každoročně rostoucí počet Čechů dává přednost potravinám v restauracích, kavárnách a restauracích rychlého občerstvení. To platí zejména pro obyvatele měst, protože nabízí příležitost šetřit čas. Důležitým faktorem je také, že každá gastronomická instituce, která přitahuje pozornost více zákazníků, se snaží připravit lahodné pokrmy, neustále rozšiřovat nabídku a stanovovat přijatelné ceny.

Odborníci tvrdí, že popularita dodávek potravin do domu roste, zejména u mladých lidí, stejně jako lidí, kteří pracují v kancelářích, které si raději objednávají v restauracích.