V České republice začíná pracovat online obchod Zalando

Stejně jako v mnoha evropských zemích čeští občané stále více získávají online obchod.

To není překvapující, protože kupující mají příležitost široce vybrat výrobky za nižší ceny a mohou být dodány v krátké době na jakoukoli adresu uvedenou kupujícím. V roce 2017 činil objem prodeje online oblečení zhruba 1154 miliard korun, což byla částka, kterou obdržel internetový obchod Zalando, který je v Evropě dobře znám.

Takovou popularitu společnosti bylo dosaženo díky široké škále výrobků, které se skládají z různých značek, včetně Vagabond, Armani, Versace a dalších.

Důležitým faktorem je, že dodání zboží je bezplatné, stejně jako jeho návrat, pokud se z jakéhokoli důvodu nezmění. Za deset let práce německé společnosti Zalando se podařilo dosáhnout vedoucího postavení na evropském trhu. Po otevření pobočky v Polsku v roce 2012 společnost vytvořila seriózní soutěž pro polské velké internetové obchody.

V létě se pobočka společnosti objeví na českém trhu

Jak se stalo známým, plánuje se letos v létě otevřít další pobočku, která se objeví na českém trhu, což vyvolalo obavy mezi místními společnostmi zabývajícími se tímto obchodem, neboť se obávají důsledků vážné konkurence. Je také třeba poznamenat, že Češi se stále více zajímají o čínský internetový obchod Alibaba, levné zboží, které jsou posílány do České republiky poštou.

Pokud v loňském roce z Číny do České republiky obdržela deset milionů balíků v hodnotě nejvýše 22 eur, pak se tento rok v tomto roce tento ukazatel zvýšil v průměru o 50%.

Tento růst byl značně ovlivněn skutečností, že při přepravě drobného zboží se nezapočítávají DPH, lodní a celní poplatky. Nejčastější produkty, které Češi nakupují prostřednictvím obchodu Alibaba, jsou elektronická zařízení a zvláštní zájem je způsoben smartphony, jejichž ceny jsou za polovinu ceny. V blízké budoucnosti se však situace změní, protože bylo přijato rozhodnutí uložit DPH na pozemky pocházející z Číny.

Čtěte více:
zvětšení prsou fotografie;